|

|
|
|
|
|
Da biste ostavili dobar utisak u poslovnom okruženju, važno je da obratite pažnju na odevanje, a posebno detalje. Poslovne tašne igraju značajnu ulogu u stilu. Odaberite i vi, svoj stil. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
Svaka dama je ukras jedne lepe kožne tašne. A vi odlučite, koja bi od ovih kožnih tašni mogla da odgovara vašem stilu i lepoti. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
Kožne torbe na rame,uvek praktične i veoma korisne. Različitih veličina i oblika. Da se osećate opušteno i da vam je sve potrebno uz vas. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
Izbor agendi, planera i rokovnika je veliki. Od vaše potrebe i stila, ličnih preferencija zavisi za koji ćete se odlučiti. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
Svaki novčanik ima sposobnost privlačenja novca. Novčanici mogu biti u različitim oblicima, veličinama, izrađeni od različitih materijala, kože i tkanine. No, njihova osnovna svrha je da mogu doprineti magiji bogatstva. Da bi naš novčanik postao magnet za novac, on sam po sebi mora izgledati skupo, zato, birajte. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
Kao i svaki drugi komad garderobe, kaiš za koji se odlučite je odraz vašeg ličnog stila i vaše ličnosti. Pored njegove originalne svrhe, da vam zadrži pantalone na mestu, ovaj mali modni dodatak takođe ima sposobnost da u sekundi transformiše kako izgledate i priušti vam uvek poželjan, uglađen izgled. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
Kožni etui mali prijatelji vaših kreditnih i vizit kartica,kožne lisnice,čuvari vaših pasoša i dokumenata za putovanje i naravno praktične kožne futrole za vaše naočare,olovke i mobilne telefone. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
Da bi jedna knjiga bila potpuna, potrebno je da postoji jedinstvo teksta i vizuelnog identiteta knjige.Knjiga ostavlja prostora za najrazličitije vrste poveza. Bitno je knjižni blok povezati sa koricom tako da se knjiga ne raspada. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
Sve ostale proizvode od kože koje niste pronašli u predhodnim kategorijama (privesci,grbovi,pljoske,bisage...),potražite ovde. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|